MijnClub-account
Jouw persoonlijke MijnClub-account
Ieder lid heeft een persoonlijk MijnClub-account vanaf het moment dat de zwemlessen gestart zijn. Je bereikt je MijnClub-account door rechtsboven op onze website op Inloggen te klikken. Zodra dat is ingesteld, kun je ook de Watervrienden App op je mobieltje installeren en gebruiken.
Mogelijkheden MijnClub-account:
- Beveiligde omgeving met emailadres en wachtwoord
- Je persoonlijke gegevens inzien en wijzigen.
- De groep(en) waar je zwemt.
- Je zwemtijden.
- De mogelijkheid om je aan- of af- melden voor de eerst volgende zwemlessen.
- Vorderingen zwemlessen bekijken, als je leert zwemmen of bij het diplomazwemmen bent.
- Bij de examens van het Diplomazwemmen en activiteiten van het Synchroonzwemmen, Reddingsbrigade of wedstrijdzwemmen, je inschrijving en betaling rechtstreeks via de App regelen.
- Notificaties (meldingen) en nieuws direct in de Watervrienden App.
Meerdere gezinsleden
Zijn meerdere gezinsleden lid van onze vereniging, dan heeft elk gezinslid een MijnClub-account met een e-mailadres en een eigen (ander) wachtwoord heeft. Het e-mailadres mag voor ieder gezinslid hetzelfde zijn, maar dat hoeft niet.
Het wachtwoord voor je MijnClub-account
- Alleen jij hebt toegang tot de beveiligde omgeving van je persoonlijke MijnClub-account met je e-mailadres en wachtwoord.
- Gebruik een sterk wachtwoord van minimaal 9 tekens met zeker 1 hoofdletter en 1 cijfer.
- Ben je het wachtwoord vergeten of het lukt niet om in te loggen, kun je op de website rechtsboven op 'Wachtwoord vergeten' klikken.
Lukt het niet of zijn er vragen
- Als het instellen van het wachtwoord niet lukt, kun je dat opnieuw aanvragen bij de ledenadministratie. Zijn er meerdere gezinsleden met hetzelfde e-mailadres, dan krijgen alle gezinsleden een e-mail met een link om het wachtwoord in te stellen. Gebruik dan alleen het bericht voor het betreffende gezinslid.
- Voor vragen over het inloggen of de installatie van de Watervrienden App kun je altijd bij de websitebeheerder terecht.